Elifmena 32 haftalık olduk bugün çok şükür. Bikaç gündür bebeği hıçkırık tutuyor, yani karnım pıt pıt atıyo arada hıçkırık olduğunu tahmin ediyorum. Ama baya sürüyo 3-4 dakika falan. Biraz uzun süre olunca endişeleniyorum, acaba normal mi ? 🤔
Haticemustafa Elifmena mutlu olmalisin canm aksine ne kdr hickirirsa o kdr iyi ve gucludur demek nefes alip verişi kuzunun 😊
SedanurAydnAta Elifmena bende senin gibiyim canım her gün mutlaka oluyor bazen 2 kere 🙊 uzun sürünce korkuyorum hatta eşime korkutsana şunu diyorum 😂🙊🤣