Merhaba medela calma ve philips avent biberonlardan kullanlar acaba mrmnun kaldılar mı? Medela calma bebek kendi emmeden süt gelmedgi icin dikkatimi cekti ama bi kac yerde hava alıyor diye okudum. Meme reddi olmaması için yine de iyiymiş gibi geliyor. Ürün sadece anne sütü için uygun yazıyor ama bi kaç kişi mama için de kullandm yazmış. Yoksa avent mi almalıyım bilemedim. Ona göre süt sağma makinesini de alacağım ama tecrübelerinize ihtiyacım var.