Niloyumben Arkadaşlar hem devlet hem özel takipliyim iki doktorumda sat tahmini farklı arada bir hafta fark var ne kadar önde ya da geride olduğunu nasıl anlayacağım. Gebelik şekerim olduğu için önemli benim açımdan
Zmraemr Niloyumben kaçıncı haftadasiniz başlarda iseniz ilerleyen haftalarda uyumlu oluyor .Ama bir hafta da çok geri ya da ileri bir zaman dilimi değil aslında
1erkekkannesiiii Niloyumben ben de hatırlamıyordum keseye baktık 7 haftalık dedi doktor. Ona göre ayarlama yaptık her gittiğimde uyumlu olduğunu gördük bebek büyüdükçe daha net anlaşılıyor şu an kilo alımı hızlı olduğu için 2hafta ileride şekerim çıkmıştı cunku. Hatırlamıyorum derseniz doktor ayarlıyor zaten özellikle detaylı ultrasonda kesin olarak söylediler bana
Niloyumben 1erkekkannesiiii evet detaylıyı baz alıyorum ben de özellikle ikili tarama daha erken dönem olduğu için ama yine de farklı tarihler çıktığı için sormak istedim 🙏🏻