KbraKln-kuru canım bende 17 haftalığım ve 16. Haftamda benimde öyle ağrım oldu normal sanırım , ama dinlenmene rağmen geçmiyorsa doktora git bana doktorum öyle demişti çok şiddetlenirse hemen gel diye , şuan biraz geçti ama bu sefer karnım gerilmeye başladı rahim ve bebek büyüdüğü içinmiş