Zehross03 ay canım biz seninle hangi konuda konuştuk bilmiyorum adından hatırladım . Yine buna şükür ben verdim 1 ay sonra gittim baska test yapılmış ağla ağla bidaha randevu aldım bidaha vermiştim hatta bidaha aldılae baska bise araştırmak için , gittik sorduk neymiş başhekimlik onay vermediği için kanlara bakılmamış bizim yapabileceğimiz bise değil dedi . Eğer üniv ye verdiysen şikayet edemiyorsun sağlık bakanlığına bağlı değil kaç kez şikayet etmek için aradım biz ilgilenmiyoruz bişeye bağlı orası ddi unuttum