Angelmom_ Kizlar doktor ilk kiz demisti bugun erkek dedi organi gozukuyor sanirim resimde, erkek mi bu bebek :)
Angelmom_ yarendogann ozeldi 15. Haftada gitmistik gostermiyordu kiza benziyor demisti, simdi yine ayni ozele gittik 17. Haftadayim erkek dedi organini da cekti pipisi sanirim resimdeki o sey 😀
Maysaamoms5 Angelmom_ 😬 bende gittim 15 haftamda 3 tür gidiyorum kız diyor bacak arası boş ama erkek çıkarsa bende şaşırmam 😬
Seevda58 Banada 14 +4 de kız denıldı ama sonradan degısırmı bılmıyorum bır oglum var hayırlısıyla bır de kız evladım olsun ıstıyorum