Elisaevrn bence akrepler zor insanlar. Hem de fazlasıyla. Yayların zorluğunu bilmiyorum ama bence ikisinin de iyi taraflarına bakıp karar ver. Akreplerin iyi tarafları da var, ağzından çıkanı ikiletmez mesela sevdikleri için yapmayacağı şey yok enerjik yerinde duramaz sürekli bı fedakarlık halinde ama bütün bunların karşılığını bekler. Yapamazsan nankör ilan eder. Her şeyin kendi kafasındaki gibi olmasını ister. Kendi biseyi beğenir sever ama kendisi için yapmaz sanki karşısındaki seviyomus gibi onun için yapar yaptım diye de başına kakar. 🤣 fikrini sormaz kendi seviyosa sen de sevmek zorundasın. Kendine asla toz kondurmaz hiçbir şekilde hatalarını kabul etmez narsist bir tarafı var..bence narsistligi yüzünden yaptığı iyi hiçbir şeyin kıymeti yok. Benim şahsi düşüncem 🙃 Arıza çıkarır çilesi ağırdır zulüm eder 🙃 yay burçları sosyal başarılı statü sahibi çok yönlü olurlar, aynı şekilde enerjik pozitif ve neşeli insanlardır. Çilesi olduğunu hiç duymadım 🤣