Kizcelerim doğum yapan var mı aranizda yada büyük bebişi olan tecrübeli anneler vardır .. Erken sezeryan oldum zorunlu bilen bilir.. bebişim yoğun bakımda süt sagip goturuyoruz ama çok çıkmıyor sütüm 🥺 bestlak mi ne damla kullaniyorum bir de çayım var süt yapması için tabiki ilk günlere göre ilk sagimda 50 çıktı 60 şuan sabah sagdik 80 CC çıktı gün geçtikçe artıyor gibi 🙄 daha da artar mı bilgisi olan var mı acaba ? Bu arada 4 günlüguz daha ..