kızlar bnde dün gittim tam 29+1 de 1.332 Gr dedi doktor sizce dusukmu iyimi canm skldi biraz 😏 burda okuyodum hep daha yüksek olanlar oluyodu.. bide benm erken doğum riskimde var doktor 32 33 hafta da doğabilir diyo.. oyuzden kilosu düşük geldi bana sanki şuan