Vilmus2022- Merhaba herkese bir haftadır her gün sadece gündüzleri kanamam oluyor normal mi ? Benim gibi yaşayan var mı
yagmur0504 Vilmus2022- merhaba kardeşim bence normal değil bir acile git yada doktorun varsa bir görün. Allahım acil şifalar versin 🙏
-Gr- Vilmus2022- normal degil canım doktora git ilaç veriyorlar pregostan kanama alanın varsır benimde var bende kullanıyorum muhakak doktora git
Ozgu10 Bende 4+6 haftalık hamileyim, henüz çok erken olduğu için henüz doktora gitmedim. 1 sene önce 5+3 haftalıkken bir düşük yaşadığım için. Biraz beklemeyi düşünüyorum.