Merhabalar,
Özellikle çocuklarda görülen öksürük salgını ile ilgili bu durumu yaşayanlar var mı? 4 yaşındaki oğlum 1 aydır öksürüyor, 2 kutu antibiyotik bitti ve asla öksürüğü geçmiyor. 3 gün yoğun hırıltılı öksürük, 3 gün sonra kuru öksürüğe dönüyor ve öğürtüyle kusacak gibi öksürüyor gerçekten ailecek yorulduk! Aynı durumu yaşayanlar var mı, doğal yolla bir çözüm bulabildiniz mi :(