DevriminAnnesi Rabia_kk 33+2 günlük olduk cumartesi 2.177 gram 43 cm olmuş doktor normal dedi.. kişiden kişiye değişiyor ama bence 🥰 ilk zamanlar ben kilolara bakıp üzülüyordum benim çocuğum niye o kiloda değil diye ama doktor ne derse o 🥰😘
Kubrabsyg45 Rabia_kk 22+2 dün gittim en son 480 gramdı 🌝 az gibi geliyor ama sağlıklı olsun da. 56 kiloyum doktorum kesinlikle ayda 1 kilodan fazla alma dedi inşallah almam da 🤦
BBuseY 24+4 olduk bebişin yeni çekilmiş kilosu yok ama güzel besleniyorum .. sabah akşam hareketlerini hissediyorum böyle gidiyor bakalım bana gelincede 56 kg dan 61 e yükselmişim 😃😃 görünürde sadece göbek var başka bişey yok
Rabia_kk DevriminAnnesi sağlıklı olsun da canım kilo önemli değil doğduğu zaman güzelce kilolarını alıyorlar zaten ilk oğlum 3500 doğmuştu 40+0 da
Rabia_kk Sekerbebekkk ya bende 27+2 ydi pazartesi günü gittim 2 tane ultrason fotoğrafi verdi birinde 1325 yazıyor birinde 1569 gram yazıyor anlamadım
3babyannesy Kubrabsyg45 21haftada 517gramdi, şuan 23olduk 25te gidicez bakalm büyümüşmüyz bende 8kilo almşm 🤐
Nazolinda Hafta, bi gün çok iyi diğer gün efsane bulantılı geçiyor🤦🏼♀️ mide bulantıları biterse kendime gelicem inşallah 😫
Esragoren Rabia_kk 39+6 haftalık hamileyim şu an . en son 39+2 geçen hafta cuma günü gitmiştim ve 3500 kiloydu
Rabia_kk Esragoren bende 27+2 de gittim 2 tane ultrason fotoğrafi verdi birinde 1325 yaziyor birinde 1569 yazıyor hangisi anlayamadım
Esragoren Rabia_kk o kadarını bilemiyorum cnm çok şükür ben bugün dogumumu yaptım ve doktorun da söylediği gibi 3.600gram dogdu