cherryblossom7 Merhaba canım anneler 🤗😍 Hamileligi çok yeni öğrendim 4+5 görünüyor bugün. Doktor muayenesi için ne kadar beklemeluyim bu konu da tecrübem yok sizlere sorayım dedim 😇
Sureyya1 cherryblossom7 5 haftanin icinde gidin keseye baksinlar dis gebelik diye bisey var keseyi gordukten sinra 7. Haftada kalp atisi icin gidersiniz