Gamzedmen Merhaba kızlar hamilelikte koyulaşan göğüs uçlarım 36 +2 deyim açılmaya başladığını fark etmiştim normal mi acaba bu durum süt gelmez mi diye endişeleniyorum
alisinannesi10 O koyuluk hormonların dengesizliğinden oluyor, renk deişmesi normal bazılarında doğumdan önce açılma oluyor endişelenmeyin. Sütünüz konusunda da kafanıza takmayın stres yaparsanız sütünüz asla gelmez yada az gelir
Gamzedmen alisinannesi10 aslında geçen haftaya kadar damla damla geliyordu sonra durdu ve rengi açılınca endişelenmiştim teşekkür ederim 🙏🏼