zeyneppp001 miniginannesi-1 benim de bat 13 dun test yaptim silik cizgi cikti kaset testle. Ondan once 2 gundur bariz bas donmem vardi
Elifzeyno Benimde bat 13 daha yapmadım etken test alıp 1 e güne yaparım ama halszlik üşüme ve kasık ağrılarım var
miniginannesi-1 Elifzeyno benim de aynı kan mı vericeksin ben kararsız kaldım cumartesi günü acilden kan mı versem diye düşünüyorum
zeyneppp001 miniginannesi-1 benim erkenden ogrenmem gerekiyodu igneye baslamak icin. Oyle bir sebebiniz yoksa bence en iyisi reglinizi beklemek. Diger turlu gunler gecmiyo cunku