Beyza038 canım korona oldum 23.haftada ilaç kullanamadım hamile olunca ciğerlerime de inmişti ki bu korona olup bebeği kaybettikten 2 ay sonra fark edilebildi.. Sadece oksapar verdiler koronayken ama sanırım ona da geç kalındı çünkü bi ara baya kötüleştim hastaneye gittim kanım baya pıhtılaşmıştı. O zaman veridler iğneyi o ara da zaten gelişimi durmuş kilo almadı kan akımı azaldı sonra ters akım başladı benim tansiyonlsr yükseldi zehirlenme başladı. Hastanede yattım ordan çıkıp özellere gitmeye başladım ki son gittiğim özelde kalbi durmuş dedi direk zaten…😥