merhaba kızlar 13+6 çift yumurta ikizlerine hamileyim 12+2 de ikili taramaya girdik bebeklerin birinin ense kalınlığı normal değerde birinin 0.31 mm çıktı doktor maksimum 0.30 olması gerektiği için fetal dna testi istedi yaptırdık 10 gün oldu daha çıkmadı bu şekilde bir durum yaşayıp fetal dna test normal gelen var mıdır değer çok yüksek değil ama yinede annelik endişeleniyor insan