Elizbusra Pazar günü regl olmadım ve test yaptıgımda pazar nagatifdi sizce neden normalde benım gecıkme olmazdı günümde olurdu ınsallah bebek vardır
Mhande Elizbusra Bende bekliyorum dun test yaptm negatif bugün gecikmenin 4.gunundeyim nedense herkesin gecikiyor mevsimsel mi acaba benim hiç şaşmazdı günü gününe olurdum Rabbım hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin
Elizbusra Bugün 3 günüm normalde hep günü güne oluyordum hic sasmıyordu pazar test yaptım erken gebelık negatifdi ara ara karnıma adet sancısı gibi agrı giriyor yüzümde sivilceler cıktı ve belım gosuglerım cok şiş
Mhande Elizbusra Yok hemen üzülme belki geç dollenmedir geç yumurtlamissindir sonuçta kan testi daha güvenilir askm en iyisi biraz bekle kan testi ver 1 hafta geçsin en azından