yavrumuzubekliyoruz hayırlı akşamlar arkadaşlar benim bu aralar sabah yatağın içinde baş dönmesi var sanki yatak bi oyana bi buyana gidiyor kafamı toparlayamiyorum sonra baş ağrısı oluşuyor neden olabilir 😔 yardımcı olun arkadaşlar 13+2 olduk
EsraDabakzkal yavrumuzubekliyoruz Ay hatırlıyorum 13-14-15 haftamı. Dayanılmazdı baş ağrılarım. Hiç bişey geçirmedi. Kafamı tülbentle sıktım bağladım. İki tane parol içtim öyle hafiflemişti biraz. Ama o haftalarda oluyor ve genelde geçiyor. Birazcık dayan canım 😔
yavrumuzubekliyoruz EsraDabakzkal inanki gözlerime kadar vuruyor normalde migrenim war ama baş dönmesi günlük hayattaki yaşantımı kısıtlıyor bazen bide yanına baş ağrısı ekleniyor 😔 dayanıyorum yavrumu için tatlım ama dayanılmyacak hale geliyorum 😔😔