Halime90 açlığımda çok yüksek çıkıyor. Tokluğum 190-210 gibi çıkıyor. Dün mesela bir tabak ıspanak yanına yoğurt bir dilim de esmer ekmek yedim. 15 dk öncesinde insülin vurup öyle ölçüyorum 96′dan 145 e çıktı. Hem açlık hem tokluk için iki ayrı insülin kullanıyorum novorapid 4 ünite günde 3 sefer, levemir akşam 10′da 12 ünite
Valla diyet listesine uyuyorum ama yine çıkıyor yine çıkıyor demek ki uymasam alıp başını gidicek anlamadım gitti.
Ara öğün yapıyor musunuz? Bana mutlaka yapmalısın dedi ama ona da yetişemiyorum valla yarım ekşi yeşil elma yiyorum, yoğurt ile yiyordum ama hoşlanmadım pek onun tadından 😓