dmtturan Gebelikte genel kan testi verilirken açlık tokluk çok önemli mi geçen aylarda aç mısın tok musun diye soran olmamıştı öğleden sonra vermiştim kan tahlilimi
Nazlimom dmtturan sadece şeker yüklemesinde aç gidiliyor diğer rutin kontrollerde tok gidiliyor , tok gel demesinin amacı bebeği hareketli görmek
Elif927 dmtturan Hep aç gel diyor tüm kan değerlerini etkiliyor çünkü bazı testlerde farketmez diyor ama çok nadir bende tek kan uyuşmazlığı testi farketmez dedi
dmtturan Elif927 o zaman benim sormam lazım eğer derse aç gel ertesi gün de aç gidip kan vermek lazım ama bana hiç belirtmediler dikkatimi çekti bu durum
Elif927 dmtturan Belirtmesi gereken bir şey benim hatta kaçta yediğim saati hem doktor hemde kan alan hemşire soruyor dedim noluyor yalan mı söylüyorum acaba boşuna kan verecek değilim 😊
Hsnee Bende aç vermedim doktorum tok gel diyordu bir ilk dogumda şeker yuklemesinde aç gitmiştim suanki gebeliğim de iki kere verdim tok verdim yinede bir doktorunuza sorun😇
dmtturan Hsnee valla sabah gittim yine aç mısın tok musun demedi aldılar öyle 🤣🤣🤣 Üki dr gittim ikisi de garip ya ben sorucam sanki herşeyi kafaları gitmiş bunlrın özele mi gidiyorsunuz devlete mi ben hem devlet gem eğitim araştırmaya gittim
Elif927 Hsnee Şeker içinse bir açtık birde tokluk var sizin yokluğa iki kere bakmış ben burdan bunu anladım
Hsnee dmtturan gülüm ben özele gidiyorum 😅 kız Allah seni napmasin güleceğim de yoktu sormadilarsa önemli değil o kadar demekki
Minik_annee dmtturan ben hep aç yaptırdım genelde de aç diye biliyorum hatta tok gitmiştim kabul etmemişlerdi😊
Neslihan37_ dmtturan evet tok gidersen şekerin yüksek çıkar bu seferde gebelik şekeri faoan derler doğru bir tetkik için aç olman gerekuyor
Dmrbs18 dmtturan rutin kan tahlilleriyse daha bugün yaptırdım aç karna oluyor canım. Ama muaneye falan gidiceksen tok git haraketli olması için
Dmrbs18 dmtturan ikili olsaydı sorardı ikili test istiyomusunuz diye genelde soruyolar bende idrar verdim bugün saglık ocagından cagrıldım hamileliğin basında kan vs bakılmıstı tekrar yenilediler ayriyetten idrar verdim tetanoz oldum cıktım