cerenarslan11 38+2 haftalık hamileyim sabah 7 de uyandim saat 9.30 oldu bu saate kadar bebek durmadan hareket ediyor kıpır kıpır bu durum normal mi ?
merve-a cerenarslan11 bence normaldir 34 haftadayım hiç durmuyor bazen dursun istiyorum 😀 doktorum bebek hareket ediyorsa korkma demişti
HSena38 cerenarslan11 bende 36+4 deyim MasaAllah hareketleri çok fazla 😁🙊 Ebem de hareket ettiği sürece korkma hareket olmazsa kork dedi 🌸