ElaRose Doktor kistin var dedi ama cm mi mm anlayamadım internette bazı yerlerde cm geçiyor ödüm kopuyor ya 😃
Nurten2610 ElaRose canım benimki mm ile başladı cmye döndü 5 cm oldu hamilelikte ama çok şükür sıkıntı çıkmadı bebeğimi besledi şuan çok küçüldü mm’ye döndü zaten hamile msn bilmiorum ama doktoruna sor mutlaka zararlı mı değil.mi diye
Nurten2610 ElaRose gider canım merak etme i o zmn bende hamile kalmadan önce yine vardı her ay adet gecikmem olduğu için kist oluşurdu adetle atardım seninkide gider inşallah