Doğuma 47 gün kaldı, ağrılar, sinir, hormonlar hepsi tavan artık her şeye çok çabuk kırılıyorum..
Eşimle ablamdan başka kimse doğum günümü kutlamadı bi kaç tane hediye var ama hediyesinde değilim ki hatırlanmak aranmak güzel içten bir mesaj bile yeterli.. oysa ben 00:00 ı bekleyip içimden gelen en güzel sözleri yazarım insanlara mutluluklarıyla mutlu olurum ayyyy hormonlarım tavan tuhaf geçiyor benim için bugün sizler neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor hamilelik Şafak kaç? 🥰🥹