Gurel1904 Arkadaşlar bugün 19. Haftada girdim. Birkaç gündür aralikli olarak alt karnimin sol tarafina batma gibi hafif sancilar girip cikiyor. bebek hareketlerinden mi yoksa sikintili bir durum mudur bilemedim yaşayan var mı aranizda
Mervetnl 20+5 im benimde o haftalarda olmuştu ciddi ağrılar yaşadığımı biliyorum ki hala ara ara oluyor bebek hareketinden ziyade bebek büyüdüğü için diyorlar. Doktorunuza yazın isterseniz 🎈
Gurel1904 Mervetnl çok teşekkür ederim çok abartı bir şey yaşamadığım için yazmamıştım ama evet sanırım yazmalıyım çok sagolun 😇
Mervetnl Gurel1904 ya ben herşeyi soruyorum biraz benim pimpiriğim olabilir ama sonuçta normalini onlar biliyorlar 🥰