Mommyy0708 Y_1 nasıl rahatsan öyle yat bebek koruyucu sıvının içinde 25-30.cu haftalarda karnın iyice belirginleştiğinde zaten yüz üstü yatmak istemezsin, sol tarafa yatmak öneriliyor sonrasında da.
reyhan12 Y_1 32+6 haftaligim yüz ustu uyurdum hep ama suan malesef yuz ustu yatmayla vedalastim 20.haftaya kadar rahat uyudum karnim olmamasina ragmen 20 den sonra yuz ustu uyumadim 18 aralikta doğurucam 3 5 gun toparliyim 5 dkda olsa yuz ustu yaticam 🤭😂