Gul47 İnşallah biran önce toparlar kavuşursunuz yavrularınıza kötüyü düşünmeyin bnm bebeğimde 16 gündür yoğun bakımda bnmki 36+3 doğdu ama orda 27 haftalık doğan 26 haftalık doğan bebekler vardı çok şükür baya toparlamışlar lohusayım lohusayken okunuyormu bilmiyorum ama dua ederim sizin için