Mucizem33 ben 37 yaşındayım benim sadece yaş riskim sınırda çıktı diger bulgular cok iyi hatta down riski sınırın altinda yaziyo ben cok kafaya takmiyorum doktor bu kan testini ya da amniyosentez yaptirmak istersen dedi onlari önerdi ama sadece yaş riskimden dolayi da bunlari yaptırma taraftari değilim