Kızlar ben 36+6 günlük hamileyim farkettim ki neredeyse bir ayı geçkindir bikini bölgemin dudak kısmında bi nohut tanesi kadar yumuşak bi yuvarlaklık var hafif mor gibi de ama acı agrı yanma hiç bişey yok göbegimden göremiyordum belki daha uzun zamandırda var olabilir geçmedide elledigimde öyle şişlik falan yok belirgin aynadan bakınca görünüyor sizce nedir varmı basına gelen doktora gidince söyleyecegim haftasonu ama sizede sormak istedim öncesinde