Drymama Kizlar uyumayan varsa su gibi biseyler akti tuvaletimi.yaprken korktum normal mi hastaneye gitmeli miyim 🤔🥺
Flyy Drymama kaç aylık hamilesin canımm bende de oldu geçen hafta akıntıymıs cok korkmustum yarın bi doktoruna görün durdu mu şimdi ?
Drymama Devrimuygar cok degil kova kova gibi degil de kucuk su sisesi.kadar geldi sanirim kilotum ıslak degil kucuk tuvaletimi yaparken vajinadan geldi korktum kanli falan degil ama su gibi 🥺
Devrimuygar Drymama korkma suyu çok az kalsa bile sıkıntı olmuyor doktor kontrolünü bekle suyun gelmişse sancın ilk 48 saat içindr başlar zaten
Drymama Flyy 37+3 offf daha once olmamisti hic boyle korktum yatinca gelmiyo simdi korktum ama baya yarin zaten kontrolüm vardi olmazsa sabaha alayim ogleden sonraydi 😑
Meraliso Drymama benim de aynısı oldu baya azar azar akti kesildi sanki bebek aşağı kaydı da sıkıntı oldu gibi hastaneye gitsem mi gitmesem mi kararsizim
Flyy Drymama yaa senin baya varmış canımm doğum suyu da olabilir benim 26.haftamdaydıı durmuyorsa hala bebiş geliyor olabilir
Drymama Meraliso Simdi mi oldu senin de ? Benim kontrolüm vardi saat 1 de ogleden sonra ama giderim belki sabah simdi daha haber vermedim doktora 😖
Meraliso Drymama gece dördu geçerken geldi sabah şimdi yine iniyo hafif hafif gidicem hastaneye sancim da yok affff
Rapunzel3846 Canım hazır ol sakin ol, bebiş gelmeye çalışıyo, haftan iyi gayet, panik yapma.. tabiki doktorunla bi görüşme yap çok zaman kaybetmeden
Rapunzel3846 Sanırım bebiş geldi şuanda.. hadi hayırlı olsun gözünüz Aydın.. güzel haberlerini bekliyoruz