Sevgili anneler biraz önce bebeğimi emzirdim ama tek meme emdi diğer memeyi sağıp sütüm ne kadar geliyor diye kontrol etmek istedim. Ama meme ucumun tam kökğnde tani memeyle ucun birleşim yerinde çatlak vardı orası sağarken açıldı ve sağdığım süte birkaç damla kan düştü. Bebeğime bu sütü versem sorun olur mu? İnternette emerken de çatlaklardan birkaç damla kan sızıp bebeğin bunu yutabileceği ve herhangi bir sorun olmadığı yazıyor ama tecrübeli annelere sormak istedimm.