Tugceonur 25 yaşındayım 2 inci doğumum oldu kizceler genel anestezi ile sezaryan doğum yaptım Ankara Bilkent Şehir Hastanesinde sorularınız varsa alabilirim bebeğim yoğun bakımda Zahide Arinim için dua edin ablaları sağ saglim kavusalim kızımla
Ssudde Tugceonur Kaç haftalık doğum yaptınız cnm neden yoğum bakıma girdi? Benimde cuma günü sezeryan olcak 37 hafta oluyor banada dedi doktorum 1-2 gün yoğum bakım süreci olcak diye bu sebepten dolayı soruyırum. Tez zamanda kavuşursun inşh yavruna🙏
AzraFarah Tugceonur ikinci gebeliğim benimde. Sizi kaçıncı haftada aldılar ve doğum birinciden kolay mı oldu zor mu acaba
Tugceonur Ssudde @AzraFarah bebeğim gelişimini durdurmuş 32 hafta ile uyumlu doğdu 44 cm 2.175 gram doğum yaptım bugün. Yogunbakimda 3 uncu günümuz bende taburcu olmadım henüz inşallah iyi olucaz iyi olucak bünye meselesi sanırım ilkinde de ilk gece kalkmıştım bunda da zaten hiç yatamadım şimdi yoğun bir şekilde de süt telaşı başladı onun için sürekli daha iyi olmak için yürüyorum genel anestezi ile sezaryan doğum yaptım