Kizlar sosyal yardim parasi yatmis oncelikle hayirli olsun bekleyenlere 😊
Cekmek icin gecen ay ptt den kart verdiler ordan cektim. Her ay otomatik ordan mi cekicez yoksa ptt gitmeye gerek var mi?
Pttbank hesabim yok cunku e-devlette pttbank hesabiniz yoktur diyor parayi aktarmak icin. Gecen ay karti verdiler direk cektim bu sefer de oyle mi oluyor bilen var mi?