Yisenturk yesim_gzlyrr hayırlı haberlerinizi bekliyoruz inşallah Allah yardım etsin hiç ağrınız sızınız olmadan bebeğinizi kolunuza alın inşallah
Devrimuygar Yisenturk dün günümüz doldu artık çok sıkıldım beklemekten biran önce kavuşmak istiyorum oğluma ne sancı var ne nişan gelmesi🤦🏻♀️
Yisenturk Devrimuygar sezeryan olcak gibi duruyor inşallah normal doğum olurda bir avaz da kavuşursunuz bebişinize
1fatime_2003 Yisenturk merhaba iyi siz nasılsınız bizde de son 12 gun kaldı 🤗 görelim bakalım ne zaman gelecek