Ve nihayet bende doğurdum arkadaşlar bugün 🌸🐣 pek iç açıcı olmadığı için sizi korkutup üzmek istemedim, yazmıyorum.. 2. Oğlumda 07.11. tarihinde dünyaya geldi normal doğum ile. Eve gidince çifte doğum günü kutlayacağız abi kardeş inşallah ❤️ ne kadar zorlansam da miss kokulu oğlum herşeye bedel diyorum Rabbime şükürler olsun. Çok ağrılarım var uyuyamadım size yazmak istedim şuan hastane odasındayiz🥺 çok duygu yüklüyüm Allah’ım bütün isteyen kullarına bu güzel tarif duyguyu yaşatsın.. herkese hayırlı mutlu huzurlu bir avazda doğumlar diliyorum ve happy kids e kayiyorum 😂 Allah’a emanet olun 🌹