Bereninannesi
Göğsüme viks sürüp sıcak havlu koyuyordum o baya rahatlatıyor,terletiyor.Bide ayak tabanlarıma sürüp çorap giyiyordum.Bitki çayı olarak ıhlamur,nane limon içiyordum.Bide aç karnına balla zencefili karıştır ye yatmadan önce de 1 kere ye şifa olur inşallah ☺️