3babymom anladım canım internetten baktım da belirti olabiliyormuş buraya da sormak istedim acayip gaz sorunum var yani hiç bu kadar olmamıştı rahatsız edici bir şekilde sürekli gaz geliyor kusura bakmayın acık acık söylüyorum ama belirti olabilir mi diye merak ettim 😄