Aslhnklk 3babymom İçmemelisin sütünden geçer içeriği uygun değil bebeğini düşün normal insana faudası yok ki emzirene olsun
3babymom Aslhnklk evet orası öyle hamile değilken sürekli icerdm aşırı seviyorm ama hamileyken hiç içmedim smdi de canım istiyor acaba bi zararı var mıdır diye merak ettm
Aslhnklk 3babymom Tabiki hani bir yudumdan bişey olmaz desem yalan olur olmayadabilir ama bir şişenin muhakkak zararı var enerji içeceği olduğundan bebeğine geçer oda uyku problemi yapabilir en basiti gaz yapar kesin çünkü çabuk kana karışıyor
3babymom Aslhnklk hmmm olabilir zaten çok gazlı icmiyim o zaman içersem hiç durmaz neyse artık birkaç ay daha bekleriz 🌸