Haticesalih Kızlar 39+2 haftalığım sancım veya kasılmalarım hiç yok olmuyor. Yarın doktorum çatı yapacağını söyledi doğumu başlatma riski var mı bebeğin başı aşağıda . Benim gibi sancısız olup çatıdan sonra doğuran var mı?
Aslhnklk Haticesalih Tetikliyor bence doğumu ama tetiklemeyende var korkmana gerek yok başının aşağıda olması bişey değiştirmiyor canım benimki başından beri öyleydi ama normal doğum olmadı bide hem çatıya baktı hemde sıyırma işlemi yaptı sancılarım başladı ama açıklık olmadı böyle şeyleri stres yapma brbek nasıl gelmek istiyosa öyle gelir 🌺
AzraFarah Haticesalih 40.haftamdan sonra iki gün de bir alttan muayene edildi ama bana mısın demedi kızım. Hiçbir şey olmadı bende,ne açılma nede sancı