Ya kızlar normal diyeceksiniz ama baya bildiğiniz vajinada yani kasıkta değil hatta bazen ayağa kalktığımda rahim ağzına kafasını mi biseyini sayıyı gibi ağırlık ağrı oluyo şimdi diyeceksiniz doktora git buraya sorana kadar ama esim askeri personel yanımda değil ayrıca devlet hastanesi var olmasa da olurmuş yani çok ilgisizler bu arada 30.haftamdayim