Sadomazo860 malesef kötüsüne denk gelince çıldırıyo insan.Daha önce çağırdığımı bulamadım baska bırısını cagırdım inan ağlicaktım artık sinirden bitirse de biran önce gitse diye baktım,ertesı gun baskası geldı onun eksıklerını yapmak için.
Şimdi bir abla buldum da içim rahat çok şükür.
Hiç bi zaman kendi evin gibi özenli yapmıyolar ama hamile halimle yapamadığım için göz yumuyorum artık.
Şunu da anladım ki ne zaman Türk birisini çağırsam yarım yamalak yapıp kaçıyolar. Ne zaman Özbekistanlı yada Türkmenistanlı birisi gelse vallahi billahi hakkıyla yapıyorlar işlerini fazla fazla verıyorum o zaman.