Arzuktm
Ya anladım bence normal 3 hafta kafa yapısının önden gitmesi sağlığıyla ilgili bir şey demediği sürece doktorlar zaten suyun içinde ya şiş oluyor kafaları haliyle. 🙃 Bence kafaya takmamak gerek bunu anladım 🥰❤️
Allah ım sağlıkla sıhhatle hayırla bebeklerimizi kucaklarımıza almamızı nasip etsin amin 😇🤲🏼