Seda_Nurr Çatı muayenesinde doktor üst kemiğimin basık olduğunu söyledi normal doğum yapabilirsin ama zor olur dedi. Böyle durumla karşılaşıp normal doğum yapan var mı
Saliha03 Seda_Nurr Bi ebeye gitmenizi öneririm doktorunuzun geneli sezeryan lı mı bide bunu araştırın bazı doktorların seze