Damla3509 Hanımlar bugün 33+3 olduk hala nts ye girmedim geçen salı günüydü kontrolüm 3 hafta sonra gel dedi 35+3 de gidicem randevumu aldım devlet Hastanesi’ne gidiyorum hala girmedim bu haftalarda hala girmeyen var mı kafama takıldı sormak istedim 🤗
Sibel_1234 Damla3509 günlerimiz aynı bende girmedim daha sabırsızlıkla bekliyorum Allah yardımcımız olsun inşaallah 🧡🤲
Damla3509 Sibel_1234 aynı dönemdeyiz diye soruyorum sırt kasik ağrın var mı bende var da sol kasigim ağrı yapıyor ara ara sırt ağrım bugün şiddetlendi yatakda sağ sola dönerken kasıklarım karnım acıyor bugün bı kere de adet ağrısı gibi ağrı oldu yalancı sancılar mi bunlar bilemedim yoksa rahmim mi büyüyor ondan mı bilemedim karnım bazen çok geriliyor sertleşiyor o da ne ki 🤭🤭🤗🌸💜❤️
egeninincisii Damla3509 Biz de 33+6 olduk daha girmedim :) randevum haftaya. Girecek miyim bilmiyorum😅
Damla3509 egeninincisii benimde 2 hafta sonra bakalım o zmn girecek miyim yada Dr bı sorucam bakalım 🤗🌸🌼
Sibel_1234 Damla3509 aynı ağrıları çekiyorum çok zorluyor gece uykum çok bölunuyor🤲 Rabb’im yardımcımız olsun inşaallah 🧡
Sevda87 Damla3509 ben 34 haftalık gitmiştim devlete nst göndermişti beni devlete 33 ten sonra bağlanıyomuş diye biliyoduö zaten ama ben özele gidiyorum 35 haftalıken bağladı sancımda yoktu tedbir amaçlı yapılan bişey ağrınız yada kasılmanız varsa söyleyin doktorunuza haftasına bakmadan bağlatır bence
Sadomazo860 Damla3509 aynıyız bizde 33+3 olduk geçen cuma kontrolüm vardı girmedim 3 hafta sonra 25 kasımda nstye alcam dedi
Damla3509 Sadomazo860 35.haftada gireceksiniz o zmn ben 1 Kasım’da gittim kontrole 22 Kasım’da diğer randevum bakalım o zmn girer miyim 👍🌼🌸💜❤️
Sadomazo860 Damla3509 girersin bence o zaman insaAllah bir sıkıntı olmaz benim bebeğin kafası aşağıda seninki nasıl göbeğimde düştü
Damla3509 Hanımlar hemen hemen hepimiz aynı zamandayiz yukarda yazdığım sıkıntıları yaşayan var mı aranızda acaba bilgilendirsek birbirimizi teşekkürler ❤️😍😍
Damla3509 Sadomazo860 benimde aynı canım aşağıda dedi Dr göbeğim de düştü aşağı sağ salim alalım inşallah kucaklarimiza hepimiz 🤲🧿🌼🌸çok geriliyor karnım sert oluyor böyle bı yere ki toplanıyor artık bilmiyorum 🙂
Sadomazo860 Damla3509 amin hiç bir gebeligimde böyle birşey yaşamadım o kadar farklı ki bu bebeğim 3.cocugum olacak Allah in izniyle baş aşağı duruyor korkudan iş güç yapamıyorum normalde evi indirip kaldiririm komple tık olmaz ama bu çok değişik kafası orda olunca yapamıyorum birşey hayırlısı insaAllah vaktinde doğarlar 🤗
Eylulmom_ Damla3509 ben özel takipliydim 32 den sonra 2 haftada bir sürekli nst çektirdik para tuzağı gibi düşünmeyin ücretsizdi benim hastanemde doktor dan doktora değişiyor belki
Mukaddesaksoy Damla3509 32 haftalıkken giriliyormus ben 33 de girmiştim şimdi 36 yım bakalim yine girermiyim bilmiyorum 😂