Figen- Selam herkese 6 ekimde bhcg baktırdım 82 çıktı bugün tekrar baktırdığımda 3400 çıktı 7 gün geçti üzerinden doktorum değerin yüksek ikiz olabilir dedi siz ne diyorsunuz sizin değerleriniz nasıldı? Yardımcı olursanız sevinirim☺️
Nsrin5 Oo çok yüksek çıkmışş 7 gün içersinde bnim arkadşımında bu şekildeydi aynı şekilde doktor ikiz dedi ve ikizleri oldu