Ozgekrkc Hanımlar merhaba,33 haftalık hamileyim son bir haftadır çarpıntı ve öksürükten uyuyamıyorum. Kardiyolojiye gittim fakat birşey çıkmadı temiz çıktı sonuçlarım.. benim gibi bu haftalar da bu sorunu yaşayan var mı acaba
Hlalcg Ozgekrkc ayyy canım benimde aynı şekilde geceleri yatınca çarpıntı oluyor 35 haftalığız 3 haftadır var benimde bi sorun çıkmadı kadrolijide kan istedi kendi doktorum troidim yüksek çıkmış ve kanımda düşük çıkmış onlar çarpıntı yapar dedi şimdi kan iğnesine başladım . Troidde ilacına basladım
Ummu_gulsevinc Ozgekrkc valla 10 gündür geçmek bilmiyordu doktor a da gittim ilaç veremem dedi organik ürünler le geçirmeye çalışın dedi bende her akşam yatmadan önce iki kaşık üzüm pekmezi yiyip yatiyorum ve çok şükür hiç oksurmuyorum gece tavsiye ederim
Ozgekrkc Bende bugün kontrole gittim aynı dediğin gibi kan düşük tiroid yüksek çıkmış o yüzden yapar dedi doktor banada,inşallah çabuk atlatırız bebeklerde bir zararı olmaz
Hlalcg Ozgekrkc kan iğnesini kendi kadın doğum verdi troid için dahiliye yönlendirdi o yazdı ilacı dahiliye doktoru
Ozgekrkc Hlalcg ya kusura bakma seni rahatsız ediyorum canım benim ama tiroid ile ilgili birşey daha soracağım,bugün dahiliye doktoru bir ilaç verdi adı EUTHYROX 25 mg. Sana verdikleri ilacın adı neydi acaba. Kadın doğum doktorum da kullanabilirsin dedi ama ben yinede tereddüt ediyorum
Hlalcg Ozgekrkc hiç tereddüt etme bu dönemlerde hormondan kaynaklı olabilir Allah’ın izniyle bebeğimizi kucagımızA aldımızda geçmiş olur . Ama yine bebek olduktan sonra bi kan tahlili verir baktırır . Benim kafın doğum geçer muhtemelen ozamana demişti ama bebeğe zararı yok ben özellikle sormuştum çünkü .