Tarikipek Haftadayım 1 haftadır çok zor. Sol taraftaki kaburga kırık gibi. Öksürmek nefes almak işkence. Eğilip kalkmayı söylemiyorum bile. Doktora söylemek gerekir mi. Magnezyum filan almadım hiç. Ne iyi gelir