Hazal44 eknsnsr98 doktorum bana kese büyükse fasulye gibiyse erkek demişti yuvarlaksa kız demişti benim ilk oğlumda bildi bunda kız dedi bakalım çıkıcak mı
eknsnsr98 3babymom Allah ne verirse sağlıklı olsun bi kuzum var bi oğlum da olsaydı güzel olurdu Allah’ın takdiri🥰
Tugceecn Canım bu fotoğrafa bakıp ancak kahve falı gibi hissiyatla yorum yapılır 🤭Yani doğru bile çıksa birilerinin yorumu denk gelmiştir.Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin.
eknsnsr98 Tugceecn Allah razı olsun canım gönlüm erkekten yana kızım var ondan ama kızımda olursa gene çok mutlu olurum 🥰😘