Zeynep10 Zeynep10 merhaba canım başka bir başlıkta bizim şuan ki durumumuzu sormuşsun bende burdan cevaplamak istedim konunun başlığından dolayı.
Bizim 19. Haftamıza kadar herşeyimiz çok güzel ilerliyordu.o hafta doktorumuz bu sorunu farketti .bizden acilen anomali taramamızı yaptırmamızı istedi. biz o gün İzmir e gidip hemen yaptırdık ve 11 mm çıktı. Kendi doktorumuza gittiğimizde birde kendi şehrimizde ki üniversite hastanesini önerdi orda da bir baktırın dedi.ertesi gün Orda da riskli gebelik doktoruna yönlendirdiler ve o doktor “ tek anomali beynindeki sıvı toplanması olarak gözüküyor o yüzden size bebeğiniz hasta diye asla diyemem , sadece omurgasını net izleyemedim o yüzden fetal MR istiyorum “ dedi . fakat ben MR makinesine girdikten sonra korktuğum için çekilemedim . 10 gün sonra kendi doktorumuza anlattım omurgasını inceledi bir sorun yok dedi rahatladık Allah a şükür. Doktorumuz o hafta 10mm olarak ölçtü .10 gün sonra tekrar gittik 9 küsür mm olarak çıktı ve bize doktorumuz her gidişimizde “ Şuan Bebeğinizin sağlıklı olma ihtimali sağlıksız olma ihtimalinden daha yüksek ,anne karnında olduğu için hiç bir işlem yapamıyoruz .bizim için önemli olan yükselmemesi , sadece takip edeceğiz ve bol bol dua edeceğiz . Bu süreçte En önemli şeylerden biri de anne nin moralini yüksek tutması , stres altına girmemesi “ dedi. Biraz geç anlattım canım ama anca o cesareti bulabildim kendimde . Salı günü tekrar kontrolümüz var Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat hayırlı bir hayat nasip etsin . Şuan 25. Haftadayız Allah ın izniyle geçicek bu günler . Ben her duamda hem kendi yavruma hemde tüm hasta olan yavrulara bol bol dua ediyorum.
İlk on gün eşimde bende çok zor günler geçirdik. Benim yüzümün her yerini bir anda sivilce kapladı ve hala geçmedi. Ama hiç birşey umurumda değil yeter ki o sağlıklı olsun . Eşim benim moralimi yüksek tutabilmek için elinden geleni yapıyor . Bende stres yapıcak şeylerden uzak durmaya çalışıyorum . Sürekli bebeğimle güzel şeyler konuşuyorum .
Bu arada amniyosentez de önerdiler ama biz kabul etmedik. Her ne olursa olsun o bizim bebeğimiz canımız . Daha sonrada iyikide kabul etmemişiz dedik tanıdığımız birinin amniyosentez yaptırırken bebeğini kaybettiğini öğrendik ve onların adına çok üzüldük .
Gelişmelerden beni de haberdar et olur mu canım her zaman duamdasınız. Siz de bizi dualarınızdan eksik etmeyin