Cag_lam99 Merhaba arkadaşlar ben bugün kontrole gitim 36 haftalık hamileyim bebeğin başı gelişmiş ama vücudu iki hafta geride kalmış ve nst de fln hep uyuyor diyorlar daha önceden bu durumu yaşayanlariniz varmı
Gzm012 Cag_lam99 son 1 aydir 3 ayri hastane beynimi bulandirdi kimseye inancım kalmadı bende 38 haftalık gebeyim biri 35 le uyumlu biri 36yla biri 37yle dedi hangisine inanacağını şaşırdım artık ne çıkarsa bahtıma diyorum
Gzm012 Cag_lam99 bence takma ben cok fazla taktim dün bebeğin kalp atışları yükseldi akşama kadar dogumhanedr yatisim yapıldı serumla düşürdüler öyle çıktım bebeği çok etkiliyor bizim stresimiz